Lördag

Jaha ja, vaknade halv tio idag. Gick o la mig vid 12 igår. Mkt skönt o sova, verkligen! Har inte så  mkt för mig nu, Robin sover. Vill titta på Greys anatomy, de är så bra!! Me like!


Såg Meet the spartans igår, haha asrolig, den måste ni verkligen se, tyvärr så hada jag inte sett 300 innan menmen, jag fatta ändå! :P haha Sevärd!

Nu loggade Tim in på msn. Undrar cad han ska göra idag? Hmm.. aja, märkar ja la! :P


Har hört att denna ska va bra! Tänkte se den snart. Den verkar ganska bra, en sån där film som är i min smak! haha sen så såg jag lite grann på den igår, början typ, och det va en jättesöt kille med, blev lite kär, men han var bara med i början tydligen, aja, man får la njuta den lilla stunden som man får då.. :P :)

Ska sticka nu! Man ha det bra!
Pusspuss//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Jag tyckte med Jumper verkade vara jättebra, men tydligen har den fått kass kritik =P men vafan man får väl bilda sin egen uppfattning =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback