Tisdag

Jaa, det va ett litet tag sen jag skrev, men nu blir det en liten uppdatering. :P haha Har just nu arbetsmiljö och säkerhet, vi sitter och pratar om studenten, var champangefrukosten ska vara och vad vi ska ha för låt och sånna grejer.. Och vad vi ska åka på, det kanske blir Nicoles pappas lastbil. Och champangefrukosten ska vara hos Moa eller hos Åsa, det är inte bestämt än.. Och låten har vi ingen aning om! Bea tycker att vi ska ha Martin - Jag vill inte motionera. Men Richard tycker att vi ska ha en klockren låt, vad nu det betyder.. :S Aja, det märker jag la.. haha!

Idag händer inte mkt, jag har gjort NATIONELLT PROV!! Ett muntligt! Jag stog där framme vid tavlan i 5 minuter och 15 sekunder! Så länge!!! Kan ni fatta!!! :) Jag är så extremt stolt över mig själv alltså! Det är sjukt, så stolt är jag och jag pratade sakta och det gick bra! O jag var nervös, så nervös, det går inte att beskriva så stolt jag är! Men jag var ändå kanske lugn! men ändå inte liksom.. Ojoj, jag är helt slut nu efteråt. Har en redovisning till i veckan, men den är inte lika farlig, vi ska redovisa i mediekommunikationen. Våran kampanj, den handlar om våldtäkt. Vi ska redovisa på fredag. HAr redovisat två gånger denna veckan. Oj, jag är ju rikitgt duktig ju!! haha Men jag är stolt, så stolt!  :)


Hade såna här i magen!!! Lovar! :P


Men nu är det gjort som sagt! Ska kanske ha filmkväll i helgen, Tim ville det! Då blev jag glad, måste i å för sig kolla med Robin också, men aja, det går han säkert med på, kan kanske få med Mathias då också! Ja, det blir roligt! :):) undrar vad vi ska titta på i så fall?? Hmm.. Blir nog lite skräckfilmer i så fall. Hihi! :) Vill se, hmm.. hmm.. eeh, ja, vad vill jag se? Hmm..

Hade X-ut förra veckan. Fick visa våran film då, det är ett barnprogram, det handlar om mjölkens väg från kossan till affären. Så, ja, jag kan bara säga det blev bra och jag är nöjd, mycket nöjd och mycket stolt! Hehe, ja, den visas på Rydals museum förresten, så det är bara att åka dit om ni känner för att se den. Mycket sevärd! :)

Lite bilder från X-ut:





Ja, lite bilder, några är från timmarna innan invigningen och några är under invigningen. Så, ja, titta o njut. Det är det enda jag kan säga! :) hehe På bilderna är det Angelica, Cissis bås, Sandras bås, Angelica, Anna-Sara, Nicole, Anna-Saras bilder (3 st), Angelicas presentation, Majja, Angelica, Sandra & Angelica och sista bilden är Angelica & Anna-Sara.
Inväntar mer bilder från Anna-Sara, som hennes pappa tog. Så de ska bli roliga att se tycker jag! :)

Men, ja, nu har jag skrivit en del, lovar att jag ska försöka uppdatera lite oftare. Men vi hörs o ses hörrni! Hoppas ni hade en trevlig lässtund!

Pusspuss//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

ååh, hade du maskrosor i magen? Hur kändes det? Jag är väldigt nyfiken på den känslan =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback