Sommar

Yes, nu när studenten är klar så är man arbetslös. Mycket trevligt, är iaf inskriven på Ams. Har till och med varit på en föreläsning. Handlade lite om CV, personligt brev o så. Ja, det va faktiskt lite intressant måste jag säga. Vad har hänt mer efter studenten? Nja, inte så mycket, har varit på liseberg en gång med la familia. Och där träffade jag Tim. Mycket trevligt! :) Sedan så har jag köpt ett fritidskort nu, som gället till och med 10:e oktober. Så ja, nu kan jag åka buss som en idiot! :P Va i Borås igår (torsdag). Tittade på några som sjöng. De va la sådär. Sen så skulle Amanda Jensen sjunga men det orkade jag inte titta på. Så jag åkte hem. Men innan det så träffade jag Tim och Richard var där med en öl i handen. Mycket trevligt! Sedan så såg jag Kristin och hennes pojkvän och även min föredetta klasskompis Felice såg jag lite snabbt i mängden av allt folk. Men sen så såg jag inte så många mer som jag kände, bara folk som jag kände igen lite smått från skolan. Och om vi blickar lite framåt, vad händer då? Nja, inte mycket. Bio på lördag med Robin, Mathias och Angelica. Antagligen, vi ska gå på Narnia - prins Caspian. Vi ska boka biljetter idag tänkte vi. Vi ska gå i Gbg. Sedan så vet jag inte vad som händer, har det ganska öppet än så länge, har inte planerat något än. Men ring om ni kommer på något!! :)

Jag är lite avis, Anna-Sara ska jobba backstage på en koncert med "the Boss"! Alltså, Bruce Springsteen! Så ja, jag är lite avis sådär. Vet inte riktigt vad hon skulle göra, men det verkar roligt! :) Skulle träffat henne nu i veckan men det har inte blivit av! :(

Aja, skriver mer ngn annan dag när det händer ngt!
Ha det bäst!
Pusspuss//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: A-S

Åh Narnia filmen måste jag se nån gång! Avis :P..

Postat av: Märta-Pärta

Det filmen vill jag med se!

Postat av: Nicole

Gött med fritidskort =) Låter ju skitkul att jobba backstage =P Spännande.

Postat av: Cissi

Fritidskort är inte fel o ha... Tjänar ju upp de där 550 kronorna lika fort som en chokladkaka tar slut =P... Ses vi imorrn då hörru hos Angelica =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback