Mp3 och frihet

Jaa, nu är det snart två veckor sedan jag tog studenten och det är både sorgligt och roligt på samma gång. Sorgligt för att jag inte kommer att träffa min kära klass mp3 längre och roligt för att nu är jag fri och hela världen ligger för minh fötter, men ändå så är det så att det finns något tomrum hos mig. Ett tomrum som kanske inte kommer att fyllas någon gång och då kännar jag bara suck, urk och blä. Men det gäller helt enkelt att bita ihop! Studentdagen var ju faktiskt riktigt rolig, träffa många från både klassen och andra från skolan. Vilket var riktigt roligt. Dessa träffade jag inne på Stars: Richard (min kära tredjekusin), Jimmy, Segis, Nermansson och Malin. Dessa träffade jag utanför Stars: Nicole A., Nicole P., Eric och Clees. Alla fyra lika kramgoa! :) Träffade inte många från klassen vilket var synd för jag saknar dem. Men jag kommer förhoppningsvis att träffa de igen. Mén nog om studenten och mp3 innan jag blir helt sentimental.

Nu under min arbetslösa period har det inte hänt så mycket. Har varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig där, det är ett mycket deprimerande ställe måste jag få lov att säga. Det känns som om man inte kan någonting. Aja, där träffade jag Maria ialla fall. Någon från skolan! Det va skoj, hon tyckte också att arbetsförmedlingen var ett deprimerande ställe. Och lördagen efter studenten kom Angelica till mig för att titta lite på när Sverige skulle vinna över Spanien i fotboll. Det gick inte så bra eftersom att Sverige förlorade tyvärr, men de kämpade bra! Sedan så var det ju midsommar och den spenderades på Liseberg med familj. Träffade en trevlig kille där som heter Tim, honom tycker vi om. Mycket social och rolig människa. Såg även Marcus och Daniel där. Daniel jobbar på Liseberg, det visste jag inte! Aja, man lär sig något nytt varje dag. Och idag är det onsdag och jag ska till arbetsförmedlingen igen, det var någon föreläsning. Men så ska jag ju träffa Cissi också, om hon kommer ihåg det vill säga.. Smsa henne igår så att hon skulle komma ihåg det!

Men ja, än så länge har det inte hänt så mycket, men jag planerar att vara med Anna-Sara, Angelica, Cissi, Robin, Mathias o alla andra som jag känner. Kanske ta en lite tripp till Liseberg med alla och kanske bada om det blir något bra väder, sedan så kan man ju kanske träffas någon kväll sådär för grillning och dricka lite o så, bara ha det lite mysigt med en film i dvd och en filt i soffan med några goa människor. Jaa, finns mycket att hitta på men då måste man ha pengar och som tur är så har jag sparat nu de sista månaderna så att jag kan göra lite grejer.. Jo, just det, ska kanske upp till Vadstena med, det var några medeltidsdagar tror jag, men jag får se om plånboken accepterar detta val.. :P

Aja, nu ska jag sluta, men vi ses o hörs och är det något är det bara att ringa, har alltid mobilen på mig! Är ledig största delen av sommarn så vill ni hitta på något (ni vet vilka ni är! :P ; )) så är det bara att slå en pling, så att säga!

Ha det bäst!
Pusspuss//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

DU OCH RICHARD ÄR FORTFARANDE INTE TREDJE KUSINER! Kvinna, när ska du lära dig =O Jag kom ihåg att vi skulle träffas idag, helt senil är jag inte! Liseberg ja, suck.... Aja, ha det bra, kram!

Postat av: Nicole

Är dom inte tredjekusiner nu helt plötsligt, Cissi? ^^ hehe. Studenten var UNDERBAR! Pusspuss <3

Postat av: Märta-Pärta

Skulle vi inte tälta och grilla vid någon sjö nån dag nu i sommar?

Postat av: Angelica

Naw.. Saknar alla jättemycket och det har ju inte gått så jättelång tid.. Men nu har jag sommar uppehåll med fotbollen så nu kanske vi kan hitta på något innan jag börjar jobba.. =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback