Fredag

Fredag hela veckan låååång! Nä, så är det inte, hade prov idag. I samhäll som jag har skrivit om innan.. Yes, det hade jag idag! Det  va inte så svårt som jag trodde att det skulle va, det gick ju rent ut sagt bra! :) Lite småstolt är jag nog, hmm.. ja, jo det är jag nog. Hittar alla på idag då? Inte mkt? Nä, inte jag heller, det va prat om bio, men så blev det inte. Nää, icke sa nicke.. Ville se Horton, den verkar ju skitbra ju! :) haha garva när jag såg trailern. den har premiär idag och det har även 10 000 b.c. verkar också bra.


Har sett en film som heter Irene Huss - Tatuerad Torsao nu, nja, kan ju inte säga att den va bra.. Beck är ju bättre, så är det bara! Rekommenderar den om man gilllar svenska polisfilmer.


Jag vill ha fjärde säsongen av Scrubs! Känner verkligen för de det! Om någon har pengar och är väldigt, väldigt snäll, så får den personen hemskt gärna köpa den till mig! Skulle vara väldigt snällt i så fall. :)

Sugen på lite cider nu.. En sån där cid. cactus lime, det skulle sitta fint nu alltså. eller två skulle inte heller va helt fel! :P Nä, lovar ska inte bli full! haha har itne ens nån cider så det kommer ju inte att ske! Jaha, någon som har ngt skoj att berätta om sitt liv så går det bra att göra det, finna alltid tillgänglig på mobilen om det skulle vara så! Ja, som ni förstår så gillar jag och prata i telefon, fast jag gillar ju att prata iaf. Ja, som sagt jag gillar och prata och det gör jag ju nu! Haha, fan va jag är smart alltså, haha jag pratar ju nu. hmm.. ja där ser man. Träffade Daniel idag! Det var skoj har inte sett honom på ett tag, tydligen slappt på bygg. Trodde jag inte.
Nä, men nu ska jag sluta.

Ha det bäst!! Pusspuss

//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Alltså, jag trodde att samhällen skulle va assvårt! Men jag fattade ju tiil och med lite, så då kan det la inte har vart så jävla svårt... Men jag är fortfarande sur på Håkan för att han kallade mig gettounge. Urk på honom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback