Måndag

Yes, idag är det måndag! Och det har inte hänt mkt alls idag. Kultkalaset började idag, de va la typ det. Jo, just det ja, träffade Tim innan, vilket var jätteroligt! Har inte sett han sen. ja, jag vet inte hur länge egentligen.. :)

Mamma ringde innan!! Blev glad, hon är på Gran Canaria! Hon o pappa då! Är ledig på torsdag, gött som as! Ingen svenska och ingen historia. Asagött verkligen! Znoddas ligger här bredvid mig nu, det är en katt! Han ser så söt ut, han sover!! :) Jag tycker om katter, jag är verkligen en kattmänniska!


Jag o Angelica är snart klara med vårat historiaarbete!! Asbra! Vi måste bli klara imorn och det kommer vi nog att bli!! :) Vi skriver om franska revolutionen och nån snubbe som heter Voltaire. Och det blev på hela 9 sidor, sen så måste vi ju ha en diskussion också.. Och den kommer la bli på en sida eller två.. Aja, vi höll 5-sidorsgränsen iaf! :P haha menmen, Angelica vill ju ha Vg, så va gör man inte för kompisarna? :)

Känner verkligen för sommar just nu, skulle vara så skönt att bara få känna solens strålar på huden, känna hur dropparna från vattnet som torkar på huden. Vilken poesi det lev :P haha

Sitter och tittar på vänner nu. Rachel är gravid, hon försöker få Ross att vilja ha sex med henne och hon lyckas. haha ara för att barnet ska komma ur henne. Det programmet är ganska bra, haha. Gillar RAchel, Pheobe, Joey och Chandler mest i det programmet.

Har typ inga lektioner imorn. Ingen riktig svenska och antagligen ingen Arbetsmiljö och säkerhet heller. Hon va magsjuk. :/ Uscha! Inte särkilt kul att va antar jag.. :P Jag har nog aldrig varit det, hmm.. vilken tur jag haft, haha!

Men, men, måste sluta nu! Ni får ha det bäst, kommer nog ta ett tag innan jag bloggar, blit kanske någon gång under Påsklover nästa vecka eller efter det, men, men, ni får hitta något annat att läsa! ;) hehe

Ha det!
Pusspuss//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: i t a l i e n a

"Känner verkligen för sommar just nu, skulle vara så skönt att bara få känna solens strålar på huden, känna hur dropparna från vattnet som torkar på huden"

sommaren i ett nötskal :P
du är inte ensam om att längta!

Postat av: Märta-Pärta

Haha, jag såg på det avsnittet igår med :P

Postat av: Nicole

Älska sommaren =) Orkar inte med denna jäkla snö mer... Åh, gött med Gran Canaria =) Jag ska till Bulgarien i Juli =P Längtaaar. Ja, kissemissar är allt bra mysiga =)

Postat av: Cissi

Snart har vi påsklov, och sen kommer sommarlovet... eller nää.. Cad blir det? Friheten kan vi kalla det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback