Söndag

Jahop, då var det söndag igen så. Kollade på melodifestivalen igår, tycker faktiskt att det var ganska bra låtar i år och då menar jag nästan alla. Eller nja, det va la några som inte va bra t ex. Christer Sjögren.. Usch, den gillade jag inte. Tur att inte den vann. :P


Sådär, nu va alla dom uppe :P haha alla 32 bidrag i melodifestivalen 2008.
Om jag ska vara ärlig så tyckte jag att Ola va bäst men det är ju jag det.. :P Haha Men som sagt var det tur att Christer Sjögren inte vann. Hade han gjort det så hade Sverige skämt ut sig.. !! Men nu vann ju Charlotte som tur va.. Jag vill gå på bio sen. På den där Horton, den verkar jätterolig!

Den verkar ju vara så söt!! Hehe va ska man göra annars idag? Äta förmpdligen, man jag vet inte vad bara.. Hmm, får bli nått som Robin lagar ihop.. men jag vill ha potatismos istället för pasta som han vill ha!
Har ni sett den förresten, Alvin och gänget? Den är så jädra gullig den filmen! Ekorrarna är så söta, speciellt teodor, så söt!!

Hör att Robin spelar CS där uppe, guud, vad tråkigt, kan det finnas något tråkigare spel? Jag menar, vad är syftet med det? man skjuter ju bara folk, det har ju liksom ingen story eller någonting, man blir liksom bara så trött och det är ju så extremt många som spelar det och jag fattar liksom inte grejen med det! Aja, kanske lika bra det..
Angelica ringde innan, hon pratade om historiaarbetet vi gör ihop, hon skulle li färdig innan träningen sa hon. Och det fixar hon nog! Sitter och lyssnar på Frida feat. Headline nu, mkt bra låt faktiskt, tycker att dem låg bland de bra låtarna. Och Headline är ju så extremt söt också!! :) "Upp o hoppa ligg inte å dra dig!", hehe kan inte låta bli att sjunga med. en annan bra låt va Den första svalan men Alexander. Också mycket bra och även Olas låt Love in stereo är väldigt bra! :)
Kultvecka nästa vecka, ska bli lite skoj, men det va inte så mkt att titta på kändes det som.. Bara någon enstaka dans som man kanske kommer att titta på.. men inte mer än det. Lyssnar på Alexander nu, mkt bra låt det.. O nej, jag har inte laddat ner den utan jag tittar via svt.se. Så det så.. Men vill ha alla låtarna.

Var precis inne på aftonbladets hemsida och läste att Harry Potter och Halvblodsprinsen kommer ut på bio i  den 21 november. Sjukt bra, eller vad?! Hoppas bara att denna filmen liknar boken mer än vad den andra gjorde! Och den sista boken ska bli i två filmer, en kommer ut i november 2010 och den andra i maj 2011. I å för sig är det ganska långt kvar dit men nu kommer man bara att ligga å vänta på att de kommer. Har sett alla och läst alla böckerna så har ganska stora förhopnningar på dessa filmerna som kommer nu, jaja, det va bara det jag ville meddela också, så nu vet ni det!

Men ni får ha det störtskönt!!
Pusspuss //Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Nordman var helt klart bästa tycker jag... Låten som hon Frida gjorde, det kunde vart mer drag i den tycker. Då hade den kanske vart bättre. Haha, precis! Tur att inte Christer Sjögren vann, puh!

Postat av: Nicole

Jag håller med Cissi =) Fast Linda Bengtzing var bra med =P Mm, Christer Sjögrens låt var kass =P Men jag tycker att Fridas låt inte alls vart spec bra iofs =P Åh, Alvin&Gänget vill jag se, verkar mysig. CS var faktiskt kul en gång i tiden, och det är roligt om man sätter sig in i det. Eller var iaf. Fast nu anklagar de som spelar bara varandra för fusk känns det som =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback