En lång fredagkväll

Fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, FREDAG!!!
Äntligen så är det fredag, fast nu är det snart lördag. Har inte hänt mkt idag, solat lite och slappat. Varit ute och gått väldigt mkt idag. Varit skönt faktisktt! :) Känns som om jag knappt har haft några lektioner idag heller. Hmm.. skönt!!

Sitter här och skriver medans Robin tittar på Superhero movie, den va la sådär. Den va inte så bra så jag slutade att titta :p haha.. Ojojojojojoj, va trött jag blev på en gång. Har varit vaken länge, uscha uscha. Åt kinamat innan, kyckling i currysås! Gott eller hur? :)

Ska snart börja göra mig iordning för sängen som finns här bredvid mig.. Ojojoj, va den ser skön ut! :D TRÖTT!!

Orkar inte skriva mer, men ja, nu har jag i alla fall  uppdaterat lite grann i alla fall.

Ha de bra!
Pusspuss//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Ah, fredagar är bäst!! Bästaste dagen på hela veckan =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback