Fredag

Det är fredag idag! Det är fredag! Tjoohoooo!! Vad skönt det ska bli! Helg, helg. Ska snart redovisa på mediekommunikationen. Vi är faktiskt klara! Vi ringde till en rkelambyrå faktiskt! Vi är duktiga , jag och Anna-Sara! :) Vi lyckas alltid till slut! haha, så har det alltid varit. Och det är bara bra tycker jag.

Händer inte så mkt i helgen, ska ta det lite lugnt. Idag ska jag nog inte göra så mycket. Slappa lite, tycker att jag förtjänar det! På lördag ska jag titta på Eurovision song contest. Får hejja fram Charlotte Perreli till att i alla fall komma bland de tio bästa. Förhoppningsvis! :)



Ja, och på söndag, händer inte så mkt mer.. Eller jo! Anna-Sara kanske kommer förbi en liten sväng o så ska vi prata lite skoj! :):)

Men men, ska logga ur nu, ha det bra!
Pusspuss//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emmabrovin

ha en bra dag =D

Postat av: Natalie

Det känns så dumt att länder kan komma högt upp men måste ändå kvala in nästa år igen :S

Postat av: Jossan

Du lät lika glad över att det är fredag som jag :D
Ha en bra dag!

Postat av: Angelica

Glad ser jag! Det gick inte lika bra för henne som du hoppades du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback