Samhällskunskap, varför ska man läsa det?

Sitter i datasalen nu, tråkigt, tråkigt. Ingen säger någonting. Det är helt knäpptyst förrutom fingrarna från folk som trummar mot tagentborden. Riktigt tyst.. Anna-Sara kommer inte på vad hon ska skriva om. I samhällskunskap alltså.. Riktigt tråkigt ämne det där. Förstår mig inte på det, för fem öre. Och nu ska vi skriva ett sociologi arbete och be mig inte att försklara vad det är för det orkar jag inte. :/

Va med i en undersökning nu. Va lite frågor om hur man mådde o så. Nu kommer Sandra snart. Nu kom hon! :) Vi ska till Rydals museum sen, ta ner ex-ut.. Har suttit uppe nu i en månad med filmer och bilder och texter och allt möjligt. det ska bort därifrån nu.. orka!!! :P

Sitter och tittar lite på aftonbladet.se nu. En kvinna hade fött barn vid vägen. Men det hade gått bra och det är ju bra! :) Idag händer inget. Lektion, lektion.. Hmm.. Samhällskunskap och Rörlig bild. Rrlig bilden går bra men inte samhällen.. Uscha!!!! Superrea på cdon.com nu! Ska köpa Scrubs säsong 4 och 5 tänkte jag.. Vill ha!!!! :)

Idag är Cissi, Angelica och Robin sjuka! Skolkisar! :P haha nä, jag skoja bara! :P hehe

Ha det bra!
Pusspuss//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Qurbin

Jag Älskar dig med ^^ puussss

Postat av: Qurbin

Jag Älskar dig med ^^ puussss

Postat av: Cissi

Oj! Är vi så många som är borta? Kors då... Vad gör du till helgen? Följa med till Borås o kolla på studentkläder? Please...?? Undersökning? Så kul.. or not!
Jao jao... Kommer imorrn iaf, tror jag... om jag orkar. Det märker vi! Puss o Kram

Postat av: Angelica

Can't help it! :(
Ska hålla mig frisk på fredag så jag får det jäkla SH-grejset gjort.. Blä, vad jag hatar Samhällskunskap! Har typ BARA 1 1/5 sidor kvar att skriva... USCH, FY och BLÄÄÄ

Postat av: Angelica

Ville bara meddela dig att jag har uppdaterat min blogg lite grann.. Tro det eller ej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback