Tisdag

Idag är det tisdag, idag har jag gjort en opposition, på en rapport som någon annan hade skrivit. Det gick bra! eller ja, ganska bra! :) hehe har fått reda på vad jag får i arbetsmiljö.. Mellan VG och MVG.. Har ingen aning om vad jag kommer att få.. Får reda på det imorn.. Vill ha MVG!!!!!

Sitter här och lyssnar på Sandra, Angelica och Victoria när de pratar betyg.. jag deltar lite grann i samtalet men inte mkt. .Angelica skriver ut nu.. Det är lite roligt att lyssna på faktiskt! :) haha aja, orkar inte skriva.. Gör det när jag vet vad jag har för betyg i arbetsmiljö och säkerhet..

Ha det bra!
Pusspuss//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelica

Haha.. Ja, det var säkert kul att lyssna på men det var ett sjuhelsike att fixa.. Blä för datorer och skrivare! Bra för MVG! GOOD LUCK and see you tomorrow!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback