Hos Cissi

Idag är jag hos Cissi, sitter här med hennes macbook, eller va det heter... Har inte gjort någonting idag ärligt talat!! Har bara powernapat idag.. eller ja, jag, cissi, anna-sara och balder ute på promenad. Va jätteskönt.. har varit här hemma hos cissi i två hela nätter nu.. jätteskönt här!! Trivs verkligen här, igår så skalade jag o anna-sara potatis.. Vi hade jättetrevligt, vi satt och prata o så..  mysigt, mysigt.!! :)

Just nu sitter vi på Cissis rum och pratar med Cissis mamma. Hon ska snart iväg o jobba. Anna-Sara vill städa, men det orkar inte jag. :P haha, städa, det är verkligen jobbigt.. nu kom Balder oxå in hit, han är så mysig den hunden. Nu diskuterar de att det har hänt ngt, o det har det.. Anna-Sara gillar o diska!!! Helt otroligt.. hmm.. :S 
Jag sitter o lyssna på Busted. De är göööörbra!!!! :) Gillar dom!! Anna-Sara o Oscar hade fått för sig att de skulle supa mig under bordet, men jag drack inte en droppe!! ;) hade faktiskt tagit en alvedon, så då ville jag inte dricka. hihi, kanske blir lite ikväll... hehe.. Ikväll kommer kanske Tim o Issa. Men dom ville bara komma om Martina kommer med Twister, så vi ska ringa o kolla med henne om hon vill o kan. :) 
Nu lyssnar jag på en helt underbar låt, Ni väntar i himlen - Affe och Söder.. Ojojojojojojojoj, den är så bra, sorglig o bra liksom.. Nä, nu orkar jag inte skriva mer... Får ta o göra den nån annan dag inom en snar framtid iaf.. Får vi hoppas iaf... :P haha jaja.. Ha det bäst! 
Puss på er
//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Märta-Pärta

Ni har inte ringt än...

Postat av: Cissi

Haha, naaw vad söt du är. Jag kan ju inte för fem öre förstå hur folk kan trivas här, men det är ju kul att ni gillart i alla fall =) Det verkar ju som att en Anna-Sara och en Oscar har flyttat hit på riktigt, jag har fått två sambos =D Haha! Du kan ju alltid komma o bo här igen om du vill, och Glenn med såklart =) Puss pårre. "INTE GLENN" säger Oscar här, för då måste vi ju vaxa deras ben, haha =D Pusskalas

Postat av: Cissi

Herregud, det är tre år sen nu. Vad mysigt vi hade det. Åh, önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden o uppleva det igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback