Blodprov och bowling.

Idag var det dags för blodprovet inför att bli Blodgivare. Fick en bra nyhet, mitt blodvärde var bra (ca. 130 g/L, man ska ha minst 125 g/L) och mitt blodtryck var också bra. Så med detta så har jag stor chans att bli Blodgivare, så nu ska mina blodprover iväg på analys och massa tester och om några veckor får jag reda på om jag kan bli Blodgivare. Jag längtar lite faktiskt, är nyfiken på vad det kommer stå.

Idag var det bowling som gällde med, och vet ni vad? Jag vann 3/4 serier. Förlora den ena med typ 2 poäng bara, men jag vann med min totala poäng också som blev på 471 poäng! Nice, nice, var riktigt stolt över mig själv när jag kom ut från bowlinghallen. Vet inte ens hur många strikes jag gjorde, men det var några stycken. Jag spelade mot Krùger och Dalle. Och jag vann över två killar, för första gången i mitt liv, askul! Några kort blev det med mobilen, men har ingen sladd till mobilen med mig så jag kan inte lägga upp dom varken här eller någon annanstans heller. Men det kommer.

Nu sitter jag i Kinna och väntar på lite folk. Ha det nice så länge, så skriver jag lite imorn när jag är i Gbg!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Härligt att höra att blodvärdena är bra =) Gött, skitnajs att vinna ju - grattis!

Kramkram <3

Postat av: Daniel

Hur kommer det sig att du vill bli blodgivare?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback