Dooley`s.

Vill ge ett litet tips på något som är super-gott! Detta upptäckte jag och Oscar på för lite över ett år sedan när vi bodde hemma hos Cissi. Jo, om ni har Dooley`s, så ska ni blanda det med mjölk. Det blir jättegott, jag lovar! Trodde det skulle smaka jätteilla först, men det var faktiskt jättegott.

Det funkar också att blanda Likör 43 med mjölk, det är också jättegott. Likör 43 funkar också att blanda med lite apelsinjuice och en gnutta citron i. Jättegott! Det fick jag lära mig på studenten.
Det skulle förvåna mig om de flesta inte visste detta, men om det är någon som inte vet, så tipsar jag om det.

Puss&Kram

Permalink Camilla tipsar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback