Filmvecka.

Oj, jisses, jag nös! Iaf, har tagit mig igenom filmen The Proposal nu. När jag skriver så låter det som om den var riktigt tråkig, men det var den inte. Den var faktiskt bra och rolig, hände en del saker som man garvade åt. Imorgon hade jag tänkt att titta på Änglar och Demoner faktiskt, har hört att den ska vara bra, men lite seg i början men annars bra. Sen så har min mami köpt Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden, så dom måste jag ju med se. Jag är ganska ledig denna veckan, det är iaf inte någon direkt ansträngade vecka, har haft värre kan jag ju säga. Så lite tid över till de filmerna kommer jag ju garanterat få.

Vad händer nästa vecka då?
Måndag: Kanske träffa Angelica och göra iordning en present till Big Q. Ska också vara lite hundvakt.
Tisdag: Upp till Borås på gruppcoachmöte och förmodligen avslutning på Komvux.
Onsdag: Borås och studiebesök på Skatteverket och trepartssamtal på Folkuniversitetet. Fira Robin?
Torsdag: Ta blodprover för att bli blodgivare och upp till Borås och bowla med klassen.
Fredag: Till Göteborg och gå på Julliseberg (och då ska jag vinna massa stjärnvinster!).
Lördag: Åka hem från Göteborg och förmodligen packa ner lite grejer.
Söndag: Ta det lugnt och packa ner grejer.

Tänkte att jag skulle hinna med och åka hem till Big Q med och låna ett gamecube-spel med, kanske kan klämma in det på tisdag? Hmm.. Får tänka på detta, måste kolla upp så att han är hemma med.

Här är några av bilderna, som jag lovade att lägga upp, som jag tog igår, dock är dom redigerade. (Klicka för större bild.):
  

Puss&Kram

Permalink Bilder Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camillamon

Fina bilder :) ses på torsdag... Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback