Julklappar.

Sådär, precis som jag "lovade", ett andra inlägg idag, haha! Blir ju nästan lite stolt över mig själv faktiskt. Imorn ska vi tydligen iväg och handla julklappar imorn, ja, alltså jag, mami, papi och lillasyster. Har ingen aning om vart bara, antagligen Borås eller Gbg. Jag hoppas faktiskt på Borås, jag har fastnat för Borås. Jag förstår inte varför, men många minnen har skapats där, fler kommer det bli, hoppas jag iaf!

Jag har faktiskt packat lite grann idag, inte mkt, men lite grann iaf. Ska la försöka trycka ner lite mer i lådorna. Sedan "tomtningen" också, men det får jag ta när jag hinner. Herregud, det är snart jul. Inte många dagar kvar, bara 19 dagar kvar faktiskt. Oj, dags att snabba på med julklapparna kanske? Så har man inte det hängade över sig..

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Borås är aaas-najs, jag lovar! Flytta hit? ;D Hehe. Great med mer update, jag blir happy happy ska du veta =) Aah, jättesnart jul och tiden går ju så sjukt fort!



Puss på dig

Postat av: Cissi

Borås funkar la. Är ju inte riktigt lika svårt att hitta där som i Gbg. Haha, du vet ju t.o.m vart alegatan (stavning?) ligger nu =P

Säger bara fy fasen vad gött det är att slippa tänka på julklappar iår. Behövdes nog ta en paus från, nästa år är man nog back on track igen =)

Kram

Postat av: Angelica

Jösses.. Nu blev jag überstressad!! :S Måste köpa julklappar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback