Let us walk in Memphis.

Sitter och lyssnar på Cher - Walking in Memphis, inte för att jag gillar henne särskilt mycket, utan för att låten är grymt bra och första gången jag hörde den så var det med Calle Kristiansson som kom tvåa i Idol iår.
Funderar på om jag ska hoppa in i duschen. Hade varit riktigt skönt. Mjo, det ska jag nog. Det känns som om jag har fått gjort mycket idag. Varit med Angelica, fixat med Big Q:s present, varit hundvakt och gjort en massa annat, ibland så kan jag nästan vara duktig ju. Hmm, ja, där ser man. Duschen kallar!

Bjuder på en bild på mig och Angelica som är tagen idag:

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback