Mitt älskade Gbg.

Nu sitter jag i mitt älskade Gbg, jag vet inte varför, men jag älskar Gbg. Speciellt på sommarn, då är det underbart att vara här. Väntar på att klockan ska slå 16.00, för då ska vi trampa ner till Liseberg och då ska jag vinna massa stjärnvinster. Lite choklad hade inte varit fel, eller kanske något annat gott. Tänk va nice och vinna en sån där stor chips-påse/väska, eller vad det nu heter. Nice hade det verkligen varit, fast det kommer att bli svinkallt. Inte särskilt kul, men förhoppningsvis vinner jag något idag, en film hade inte heller varit fel. Eller lite flytta-hemifrän-grejer. Ja, jag märker ju det om inte annat. 

Sov i Kinna inatt, därimot fick jag inte sova hela natten. Onej, för klockan 4 på morgonen så skulle katten komma in och prata med mig. Jag trodde först att han ville bli utsläppt men när jag började gå mot dörren så satt han kvar på golvet och tittade på mig som om "Vadå, gå ut? Nä, jag ville bara snacka lite!". Jag får väl skylla mig själv egentligen, eftersom att jag hade dörren på glänt, men det vara bara för att han sov inne hos mig och jag vet att han inte vill sova därinne hela tiden. Så därför ställde jag den på glänt så han kunde gå ut och in som han ville. Och som tack för det så väcker han mig tidigt på morgonen, visst är djur helt enkelt underbara?

Kanske skriver ett litet inlägg om alla stjärnvinster som jag har vunnit sen när jag kommer tillbaka. Håll tummarna! Btw, det är verkligen svinkallt ute och det lockar egentligen inte att gå på Liseberg i flera timmar i den här kylan men vad gör man inte för att försöka vinna en stjärnvinst?

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback