Pizza.

Igår blev det pizza på Örby`s tillsammans med Nicole, Big Q, Marion, Cissi och Angelica. Vi åt hemma hos Big Q för att det var så trångt inne på pizzerian. Där blev det samtal om allt från håriga rumpor till fotöljer på Jysk. Ja, en skön kväll helt enkelt och den där pizzan satt där sen skulle kan jag ju tala om! Mums!!

Idag har inte hänt så mycket, än. Vaknade vid halv 11 vilket var riktigt härligt. Sen skulle vi äta, dock var jag inte hungrig för jag var fortfarande mätt från pizzan igår. Skumt.. Sen blev det duschen och nu sitter jag här. Tänkte faktiskt ta tag i packning och den så kallade "tomtningen" idag. Eller kanske imorn, beror på hur mycket jag hinner.. Men jag uppdaterar nog lite senare!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Det var skoj! Får vi göra om snart igen =)

Kram Nicole


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback