Spin my head.

"You spin my head round, round, round, round.." Den där låten går konstant på min mediaplayer, den är så fruktansvärt skön det låten så det är inte klokt! Borås var det idag och Skatteverket och det var inte så farligt som jag trodde faktiskt. Han som föreläste för oss var väldigt bra och jag insåg att jag betalat way to much i skatt iår alltså! Man lär sig något nytt varje dag. Jag upptäckte också att man inte behöver trycka på just den där pricken på den där maskinen när man man ska gå över ett övegångställe där det ska bli grön gubbe, utan man kunde typ trycka på gubben under pricken på den där maskinen. En riktigt bra upptäckt, om du frågar mig!

Fick också höra något riktigt positivt idag! Att jag tydligen har utvecklats väldigt mycket under de 4 senaste månaderna. Tyckte jag var skitkul att höra och att jag hade blivit väldigt självgående. Hmm, ja, kanske jag har. Någon gång var man ju tvungen och ta tag i sitt liv och inte bara sitta på arslet och inte göra något, det lönade sig i längden kan jag lova! Sen så fick jag reda på att jag är berättigad till ett Ny-starts-jobb också när jag är klar på Borås Folkuniversitet. Nice, nice! Så att jag helt enkelt kan få en fastanställning någonstans, nice shit!

Allt är påväg upp nu. Herregud, för 4 månader var jag i världens jävla svacka och ville inte göra någonting, fy fan, så skit jag mådde. Jag undrar vad som hände som gjorde att jag orkade allt igen? Jag vet att jag inte ville upp till Borås alls i början, men jag ändrade mig väldigt snabbt när jag fick träffa min klass och efter att jag kommit tillbaka från praktiken och hade fått bearbetat allt som hänt innan jag började i Borås, så var jag liksom påväg uppåt igen, fast det gick trögt. Sedan så har jag tagit bit för bit, haft mycket att tänka på och fått ta det i min egna takt. Jag vet att jag är långt ifrån toppen, jag är inte där än, men jag hoppas att jag är en bra bit påväg iaf. Sedan kanske det blir en liten svacka igen, men inte lika jobbig som den jag hade. Det hoppas jag inte iaf och jag hoppas verkligen att ingen annan hamnar i en liknande svacka, för ingen ska behöva gå igenom så mkt skit och må så dåligt. Ingen, absolut ingen!

Imorn blir det blodprovning till Blodgivningen (Tack Angelica för att du hänger med, man måste ju ha lite inside information) och bowling med klassen blir det med, nice! Jag och Elin hade tänkt att vi skulle slå Krùger i det, så det är mitt mål imorn! Hörni, nu ska jag gå och lägga mig så nu säger jag god natt och sov så gott! (Sry, för ett långt inlägg förresten ;)

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Härligt att det går bra för dig, gumman. Man får vad man förtjänar =)

Kramar om!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback