Tack!

Vilka tacka mina sköna människor idag! Tack, tack, tack!! Vilken sjukt underbar dag jag har haft idag. Det enda negativa för dagen var att jag var tvungen att gå upp kl. 5.45 idag, men fan, det var det värt.
Började med en dejt med Elin klockan 8.00 på morgonen för att ta tåget in till Borås från Kinna. För att sedan få reda på att McDonalds i Borås inte öppnar förrän kl. 9.00 på morgonen, dåligt, dåligt tyckte vi. Men vi gick vidare till ICA istället och köpte lite godis och frukost. För att sedan ta oss enda bort till Borås lasarett och virra runt som yra höns och inte veta vart vi skulle någonstans, ja, vi gick helt enkelt runt hela lasarettet. För att sedan hitta en skylt där det står "Björkängen Komvux" på! Så ja, efter en halvtimmes irrande kom vi fram dit vi skulle. Och hör och häpna! Vi frågade inte om vägen en enda gång! Fast det var några snälla tanter som undrade vart vi skulle, så dom visade oss lite.. Så fick jag träffa mina människor! Camilla L, Krùger, Wille och alla dom! Träffade också Martin C som jag inte sett på ett tag, men det var skoj. Sedan var det Utbildningsmässa, som var fruktansvärt tråkigt, så vi fick åka hem efter en halvtimme.

Då åkte vi (jag, Wille, Krùger, Camilla L, Elin, Martin C, Martin N, Daniela och två till som jag inte riktigt visste vilka det var, men trevliga var dom.) iaf till Max i Knalleland och åt lite grann och hade det mysigt. Jag orkade inte mer än en Cheeseburgare, men ja, det gick och äta iaf. Mysigt var det och kul. Sedan så fick jag och Elin skynda oss till busshållsplatsen för att ta 1:an till Södra torget och gå till Centralstationen (endast för att få tiden att gå) och ta 450-bussen därifrån, den gick 12.25, så det var skönt att komma hem till Mark så tidigt. Jag hoppade sedan av vid lasarettet i Skene och tog vaccinsprutan till svininfluensan. Snabbt och relativt smärtfritt, bara ett litet stick! Sedan till skolan och lägga in lite bilder på mitt inlogg där. In till Kinna (träffade Elin och hennes pojkvän Johan på bussen) för att träffa Cissi och handla godis. Sedan åkte jag hem. Och nu har jag precis ätit och vill att DHW ska börja, men det gör det först om ca. 3 timmar.

Vilken underbar dag! Tycker om mina människor, ni får mig liksom alltid glad! :D Imorn är jag ledig och då ska jag packa och plugga. Mhm, jag är en riktig människa och nu lever jag, för vet ni vad? Jag går på Folkuniversitetet i Borås med sköna människor. Slå den du!? (Sry, för ett långt inlägg men jag är glad idag, ville dela med mig lite! ;)

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback