Twistat.

Blev väckt imorse av att jag får ett sms, klockan 9 på morgonen, inte särskilt kul. På min enda lediga dag denna veckan, min enda sovmorgon.. Insåg då också att jag har alldeles för hög ring/sms-signal på min telefon. Eller så låg den fruktansvärt nära örat.. Har lite ont i armen idag med, men det går nog över snart, kunde däremot inte sova på min högra arm men det gick bra endå tyckte jag.

Twistade känslor har jag idag också. Jag är glad pga att nu börjar det äntligen synas att jag ska flytta, det börjar bli lite tomt i hyllorna, lite för tomt, så jag tänkte julpynta lite. Är glad för att solen tittar fram idag med. Skönt med sol, men det är väldigt kallt ute endå och frost. Minusgrader, brr..
Är lite smått sur för folk snor mina bilder, inte kul. Vissa är helt okej om dom gör, om jag känner dom, men andra inte. Gör egna istället, roligare på det sättet ju.
Arg för att folk som jag inte tycker om, eller helt enkelt inte känner, inte låter mig och mitt liv vara ifred. Är också arg för att de gör så mot mina kompisar också, dom har inte där att göra. Har hört en del nu det sista, inte kul. Dra!
Har dock också en skön känsla och det är att jag antagligen får nyckeln till lägenheten mellan jul och nyår, det är nice! Riktigt, riktigt nice.
Stressad är jag också pga att jag har prov på fredag, ska flytta, packa och leta jobb. Allt samtidigt också, helst! Och att jag måste köpa julklappar med, ligger lite efter känns det som.. Mamma, pappa, farmor och farfar kvar.

Puss&Kram

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback