Vrider sig.

Nu vrider sig det hela, ja, alltihop. Jag sitter uppe på nätterna och sover som en stock långt in på morgonen dagen menar jag, självklart. Nope, inte bra, det här får det ändras på. Jag gör det imorgon kväll! Nu är det ju ingen idè direkt, för nu sitter jag ju vaken. Men jag är lite trött, tror att det är för att jag börjar bli sjuk, tyvärr. Ont i halsen och förkyld, inte kul! Precis innan nyår, kan inte bli bättre. Fått två erbjudanden till olika grejer på nyår:
*Borås, hemma hos någon som heter Jimmy tillsammans med Anna-Sara, Angelica och en massa annat folk.
*Göteborg, tillsammans med Big Q och några mer folk.

Got to choose, got to choose. Men det blir förmodligen Borås om jag nu inte blir jättesjuk. Vilket jag verkligen inte hoppas på. Då får jag stanna hemma för första gången på 5 år på nyår. Kan ju inte bara bryta trenden. Men sen så vill jag inte smitta folket heller för den 2 januari så ska vi fira Anna-Sara och det känns viktigare än nyår, faktiskt! Men jag märker imorgon hur jag mår och om jag har skjuss på något sätt eller någonstans att sova, det kan ju också vara en fördel.

Hoppas att jag får min nyckel imorgon, men den förra ägaren som lovade att han skulle lämna in nycklen senast idag, har inte gjort det. Jag har försökt få tag i han, antingen så går inga signaler fram och jag antar att han inte har någon mottagning eller så är mobilen avstängd. Eller så går det fram signaler och ingen svarar. Blir man trött eller? Nä, vad jag klagar. Antagligen pga att jag är påväg att bli sjuk. Ingen som vill offra sig och hålla mig sällskap på nyår om jag blir sjuk? Kanske titta på en film, äta lite popcorn? Nej, förresten, jag har inga popcorn. Dom råkade ta slut.. Men jag har choklad! Vad jag svamlar.. Jisses, ja, jag sa ju det, allting bara vrider sig, runt och runt. Ha en fortsatt trevligt vriden natt!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback