Ams o Glenn

Idag är det den 20 februari, jag föddes alltså för 20 år sedan idag, skit va tiden går fort alltså! Jaja, tyvärr blir det inte så att man bara ska ha skoj på sin födelsedag utan att man måste ju till ams idag. :S Vilket inte ska bli alls roligt.. Usch, sitta i två timmar o inte göra någonting. Jaja, man får väl härda ut ändå. Glenn kommer idag ockxå, det ska bli skoj, sen så kommer Angelica en stund också tror jag, efter att hon har jobbat, runt 7 kanske? haha, idag ska jag till systemet tänkte jag, man måste ju nästan, känns det som :P haha.


Jag känner mig faktiskt lite duktig, jag har uppdaterat min blogg ganska så regelbundet nu, känns det som iaf. :) Frågan är bara hur många som faktiskt läser detta, det är väl antagligen inte så många. Men någon människa kanske gör det? Vad ska jag skriva om mer idag tro? Har inte så mkt att skriva känner jag. Jag hoppas att våren är påväg, fast det har jag ju hoppats i de senaste tre inläggen, men aja, hoppas får man alltid göra! :P

Jag ska till Gekås imorn!! :D Det ska bli grymt skoj!! Ska dit med:
*Martina
*Glenn
*Cissi
*Marion
*Anna-Sara
*Robin
Det ska bli roligt, vi ska in på MartinShop, eller ja, jag vill in dit, måste ju titt efter o se va som finns eller hur? :P haha så alla människorna dyker upp hemm hos mig på lördag en liten stund innan  vi drar oss ner mot Ullared o förhoppningsvis är det inte så mkt folk där. Förhoppningsvis..

Just det, vet ni vad, eller du, ja, den som läser om någon nu gör det? Frölunda vann mot HV71 igår! Det blev 3-2 till Frölunda i Sudden Death. :) Men dom ligger fortfarande 5 i serien, o nu har de 5 matcher kvar att spela. Så om dom nu följer min plan o alla andra lagen som ligger på 1-4 plats förlorar sina matcher o Frölunda vinner sina, så går de upp på första plats o får välja vilka de vill spela mot i slutspelet. :) ja, om dom följer planen är ju en helt annan femma men det märker vi. :P Nästa match är iaf på lördag mot Linköping. Förhoppningsvis vinner dom den matchen, den är viktig! Linköping ligger 3:a just nu, så ja, förhoppningsvis så. :)

IFK Göteborg spelade en träningsmatch igår också, men där vet jag inte riktigt hur det gick, förhoppningsvis så vann dom väl. :) Såg nu att de har vunnit Allsvenskan 18 gånger, Svenska cupen 4 gånger och Uefa cupen 2 gånger! :D Det är inte dåligt. Nu drar allsvenskan äntligen igång snart. IFK har sin första allsvenska match den 6 april mot Helsingborg IF k.l. 20.00. :) Den ska jag inte missa, eller ja, försöka att inte missa!

IFK

Nä, nu orkar jag inte skriva mer, skriver mer när jag har ngt roligt att skriva om! :)
Ha det bäst!
Pusspuss
//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Märta-Pärta

Grattis igen! ;) Jag läser din blogg! Jag längtar tills imorgon, det var jättelängesen jag var på Gekås och så ska vi bowla efteråt ;) Kommer att bli en rolig dag imorgon :) Puss

Postat av: Cissi

Hipp hipp hurray, i efterskott =D Det var riktigt roligt i lördags. Var skönt att träffa alla igen, även om Angelica var saknad! Älskar dig tösabiten min!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback