Lite vårkänslor

Har en massa vårkänslor som bubblar genom kroppen nu, vet inte varför, det är ju långt kvar tills det är vår!! Kände det igår när jag var ute o gick. Solen sken och värmde ryggen, fåglarna kvittra o livet kändes väldigt bra! Jag blev så fruktansvärt glad, men jag har ingen aning om för vad..?? O det gör jud et hela lite bekymmersamt tycker jag. Men jag får väl gå runt o vara glad utan att veta varför. O så frågar folk, "varför är du så glad?" o så får man svara "du, jag har inte den blekaste aning!".. vem vet, jag kanske upptäcker varför jag är glad snart, eller ja, egentligen är det inget som man ska bekymra sig om kanske? Man kanske bara ska låta livet ha sin stilla gång? Ja, det låter ju inte så jobbigt iaf. :P haha Men det var verkligen en lyckokänsla som jag fick i kroppen igår! Lycklig o glad! Ja, egentligen så är det nog inte så konstigt att jag är glad o lycklig heller eftersom att man har så underbara kompisar o jättefin pojkvän. Så, det är nog där skon klämmer.. :P haha Nä, men ärligt, jag har världen underbaraste och finaste kompisar o pojkvän. Mitt liv skulle nog inte fungera utan er! Ni är det jag lever för!

Var ju på arbetsintervju igår, gick relativt bra iaf, får hoppas på det bästa iaf. Det var inte så många som hade sökt jobbet för att det hade inte lagt ut det någonstans. Så, man kanske har en god chans iaf. Skulle diskutera alla smaskiga detaljer med Angelica idag tyckte hon, så det får vi väl göra! :)


Mitt liv är underbart och jag vill inte leva utan er!
(ni vet vilka ni är!)

Pusspuss
//Camilla

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Märta-Pärta

Va glad jag blev av att läsa ditt inlägg. Jag har också känt så när jag har varit ute och gått, jag har nog också börjat få vårkänslor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback