Matte B o Glenn

Jag har börjat på komvux! Ska ha min tredje lektion idag faktiskt, i matte B... Kan det bli roligare? Knappast!! :P Det värsta är ju att jag inte fattar allt heller.. :S Så, hmm, ja, vi får se hur det går, hoppas på G, men ja, får la hoppa på det till hösten igen annars om jag inte har jobb då, vilket jag hoppas på att jag har. Har sökt jobb i Älekulla livs till ett mamma-vik. på 75% o dom vill att jag ska komma på arbetsintervju på måndag kl 15.45. Så jag hoppas på det bästa just nu.

Sen så saknar jag Glenn oxå.. Har inte träffat han sedan i torsdags.. o idag är tisdag.. men jag kanske träffar honom idag!! :) O så får jag träffa Angelica idag med! :) Ska bli roligt. Sitter o pratar med Martina på msn samtidigt som jag sitter o inte gör någonting inne på bilddagboken och lyssnar på musik, just nu är det Gavin DeGraw - In love with a girl. Den e lite nice faktiskt. :)

Glenn kanske ska komma hem till mig på fredag!! :):):) Fun!! Det kommer bara va jag, han och min syster hemma. Vi ska ha lite mys tänkte vi. :) Sen så ska jag faktiskt laga mat på lördagen, det blir stekt kyckling, kokta majskolvar och uppvärmd potatisgratäng antagligen. :P Vet inte hur länge han ska stanna heller, antingen till lördag eller söndag.. Aja,det märker jag då.. :P

Jag bäddade rent i min säng i söndags o jag höll på dö, det va jättejobbigt! Glenn frågade om jag hade brottats med sängen eller något.. Men jag vann iaf till slut. Det behövde bytas, så nu sover jag i helt nya lakan!! :) Jätteskönt!! :) haha

Nä, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. jo, det vet jag förresten, Cissi fyller år snart!! o jag med, vi blir gamla tanter :P haha jaja, ha de bäst!!

Pusspuss
//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Märta-Pärta

Jag är så himla glad att jag slipper matte b och c! Lycka till! Behöver du hjälp kanske du kan fråga mig, haha! Hoppas du får jobbet! En massa lycka till till dig! Jag saknar dig, vi får hitta på något snart! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback