Bio, Gbg och trött.

Jag är så fruktansvärt trött, att jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår blev det bio i Gbg med Angelica, Robin, Jessika, Bea och Adrian. Grymt skoj var det!! Vi såg filmen Trubbel I Paradiset, riktigt bra och rolig var den. Värd att se! Sen satt vi och fördrev tiden på två olika McDonalds i Gbg. Tiden gick jättefort faktiskt. (Tog några bilder igår men dom har jag inte ens lagt in i datorn än, men kommer att komma upp på min facebook och på min bdb).
Kom hem vid halv 4 imorse. Angelica sov över här efteråt för att slippa åka hem mitt i natten. Så vi somnade ju inte förrän vid halv 5. Fick en skön sovmorgon däremot, gick upp kl. 12 idag. Frukost vid halv 13. Inte helt fel. Men jag är verkligen trött nu. Blir i säng tidigt idag.

Imorn så blir det förmodlingen skola, men ska till polisen imorn också för att skaffa mig ett nytt legitimation. Det går ut nu den 20 november. Sen så ska jag träffa Angelica imorn med, bara ta det lite lugnt och kanske ta en fika. Det märker vi. Orkar egentligen inte skolan imorn, men jag får se om det blir något. Hoppas att jag ser Tim och får pratat med honom imorn med, ska kolla upp om han är sugen på bio, förhoppningsvis så är han det.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

"Frukost vid halv 13", skönt uttryck ;P



Kram Nicole


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback