Förlåt.

Förlåt, mitt bloggande är skitdåligt, men jag har inte så mycket att skriva. Ska till Borås imorn och ska träffa mina sköna människor, det ska bli kul! :D

Vill bara tipsa om en sida om du vill arbeta hemma och tjäna snabba pengar. Intresserad? Då ska du klicka på denna länken http://www.gmg.se/Jill/ och ta kontakt för mer information. Ett enkelt sätt att tjäna pengar och ha kontakt med människor. Vill bara tipsa om detta.

Nu så ska jag nog sova om en lite stund tänkte jag. Upp tidigt imorn! Hade en konstig dröm inatt förresten, jag drömde att jag var i Paris och så skulle jag gå ner till en sjö och så skulle jag gå över en svart strand, men det visade sig vara ormar, en massa ormar! Jättekonstigt, måste kolla upp vad det betyder nästan ju. Och Anna-Sara och Angelica var med i drömmen och även min gamla SO-lärare Lars kom cyklandes. Helkonstigt.. Jaja, ngt betyder det väl.. Förslag?

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelica

JIPPIE!! Jag fick vara med i drömmen! :P

Postat av: Angelica

JIPPIE! Jag fick vara med i drömmen :P

Postat av: Angelica

Jag vet... det är helt knäppt när jag ska kommentera.. :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback