Jobb som Originalare?

Kolla på mig nu, bara checka min style, så håll din käft, för att jag är tillbaka! Ja, alltså, så heter jag på msn, men på något sätt, så är jag tillbaka! Nu jävlar, jag vill inte vara deppig på hösten, så nu ska jag inte var det. I going to do it my style, ya know?

Idag har jag haft en bra dag, träffade min kusin Evelina och min två kusinbarn, Gabriel och Ebba. Jättekul, de är så söta de där två. Gabriel busade omkring med farmor samtidigt som han kollade på filmen Bilar. En film som han verkligen älskar! Och Ebba sov när vi kom. Men hon vaknade, den lilla tjejen är bara lite över två månader. Riktig sötnos.

Dom ringde från Älekulla Livs idag med, ska få komma in och jobba imorn, hela 6 timmar. As-nice ju! Klirr, klirr i kassan!! Alltså kommer jag få ca. 3200:- denna månaden, om dom nu inte vill ha in mig mer. Vilket jag verkligen hoppas på! Money, money!!
Har faktiskt sökt ett jobb idag med, som Originalare. En tjänst på 30% i Borås. Inte många jobbtimmar, men det är det jag vill göra, så jag måste ju försöka ta mig in i den branchen. Vilket är grymt svårt, men jag ska försöka iaf. Har lyckats få praktik på Netto med, ca. 2 månader. Nice, nice! Det kunde ge mig lite timmar sedan, om jag visade framfötterna. Fan, så jag kommer jobba som en idiot för att försöka komma in där!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback