Julklappar.

Eey, jag ska ut och festa den 27, så Borås se upp. Haha, nä, men ut ska jag iaf. Skoj! Har inte varit ute på evigheter. Camilla nr 1, du är smart, så är det bara.

Idag tänkte jag springa in och hälsa på Nicole på Matöppet, men så var hon inte där, hon började först kl. 2 idag, lite tråkigt. För jag saknar henne. Men jag fick träffa Paulina, hennes lillasyster. Det var ett tag sedan jag pratade med henne, så det var trevligt tyckte jag.
Sedan gick jag in på Jysk med, tänkte att nu jävlar ska jag hitta julklappar och det gjorde jag med! Till min syster och till mamma, dock har jag inte köpt dom än, men det ska jag göra imorgon tänkte jag. Hittade också två stjärn-lampor som går på batteri som jag ska köpa och ha till min lägenhet sedan. Tror nog att det kan bli lite mysigt.

---

Imorn blir det dejt med min Angelica, ska käka lite gott på Scorpionen tänkte vi. Pommes för min del, gott! Och vet ni vad? Tack vare underbara Issas grymt fina bilder på Bilddagboken.se så har jag fått lite inspiration för att grejja i Photoshop.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camillamon

Jag vet att jag är smart xD men tack iaf!! Hehe... Jag har inte heller varit ute på evigheter, men jag hoppas på utgång redan denna helgen ;) längtar dock tills den 27:e väldigt mycket oxå... Det ska bli såååååååå roligt ^^ Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback