Livförsäkringsassistent?

Sitter och tittar på Vänner just nu på kanal 5 och det är avsnittet när Ross och Emily ska gifta sig. Och i det avsnittet så åker ju Rachel till London för att se bröllopet och vet ni vem som satt på planet till London? Jo, han som spelar Dr. House var med! Fick kolla både en och två gånger, men det var han. Men det var en väldigt ung Dr. House.

Ja, över till något annat. Idag har jag varit lite duktig, jag har tvättat två maskiner med tvätt, lagat mat och sökt ett jobb. Som Livförsäkringsassistent, fråga inte vad man får göra, för det vet jag inte. Men de hade inga särskilda krav på vad man brhövde och sådär. Så då sökte jag det och hoppas på det bästa.

Nu är det snart fotboll som gäller. Sverige-Italien och bästa nyheten idag är att Hysèn spelar från matchstart! Helt underbart! Sändningen börjar 20.30, så då är jag bänkad framför tv:n kan jag ju säga.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Hugh Laurie heter han som spelar Gregory House ;P (House-nörd nummer ett, eller vad? haha, love it!)



Puss o Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback