Musik.

När jag gick in och kollade min blogg idag, så hade jag fått hela 6 kommentarer!! Och det var ju hur grymt kul som helst, ärligt, så är det rekordet faktiskt! Vad glad jag blev! Tack alla ni som kommenterar min blogg! Superkul är det! Keep it up! :D

Dagen har bestått av buss idag med, skoj va? Njae, inte så, men med musik funkar allt som sagt! Blev nog en så där 3,5 timmes musiklyssning idag, om inte mer. Och jag är super-trött verkligen! Skulle inte gått och lagt mig så sent igår, jaja, my bad! 
Btw, har en liten komplettering till det föregående inlägget. Blev kapad idag med om man säger så. Jättekul, nope, not really. Förstår inte, hur tänker folk? Jaja, bara bita ihop och hoppas att det inte händer mer på ett tag.

Idag har jag träffa Martina! Inne på Lindex, och så var vi inne på Kappahl också. Skoj! :D
Imorn så bär det upp till Borås igen. Buss och musik? Ja, tack! Vet ni vad förresten? Grey`s Anatomy är idag! Shit, va kallt det har varit idag!! Frös ju nästan rumpan av mig! Usch, sån här kyla tycker jag verkligen inte om och så ska det tydligen bli snö med. Hrmpfh!

Skriver nog mer sen, om jag inte somnar!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camillamon

Tack så mycket =) jag e rätt nöjd med designen jag med!! Japp, det tror jag nog såvida jag inte fastnar i sängen imon bitti xD Vilken tid e du inne i Borås?? Kram

Postat av: Märta-Pärta

Det var kul o träffa dig! Var ju ett tag sen sen vi sågs ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback