På dagen idag.

Visste ni om att om det inte hade tagit slut med Glenn för ca. 3 månader sedan, så hade vi varit tillsammans i 1 år idag? Det känns skumt och tankarna flyger i huvudet på mig. Har inte hört ett ord från dig under snart 3 månader. Iofs har jag inte tagit någon kontakt med dig heller, eftersom att det känns som om du förmodligen inte vill det. Vi har kännt varandra i 8 år, kanske lite mer till och med. Jag saknar min kompis. jag saknar dig, Glenn.

Igår fick jag jobbat lite och var rädd för att jag skulle ha glömt av alla koder till frukten och alla grönsaker men det gick faktiskt väldigt bra. Jag blev förvånad över mig själv faktiskt. Kom till och med ihåg hur man skrev ut fakturor och sådär.

Jag sitter och funderar lite, många av mina kompisar har jag faktiskt kännt i 8 år. Men en har jag kännt sedan vi gick på förskolan/lekis. Så det blir ju faktiskt 14 år. Och några andra har jag kännt i 5 år. Och vissa har jag kännt i mindre, kanske 1 år, eller snart 1 år. Vissa har jag kännt ännu mindre. Men jag har träffat dom och lär känna dom mer och mer hela tiden. Det är något som är underbart.

me

Your not the only one so hear me when I say,
the thoughts of you, they just fade away.

Cause I can breathe again, dream again,
I`ll be on the road again,
like it use to be the other day.
Now I feel free again, so innocent,
cause someone makes me whole again for sure,
I`ll find another you.

Sometimes I see you when I close my eyes,
you`re still apart of my life.

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback