Segare än segast.

Dagen var seg, vilket kvällen också har varit, men jag har tänkt en del. På en massa saker, allt har liksom flugit runt i huvudet. Imorgon blir det nog en promenad med musik i öronen för att rensa huvudet lite, förhoppningsvis så är det inte så kallt heller. Har inte varit ute och gått på jättelänge. Men det hade varit skönt.

Kände mig dissad igår, inte särskilt kul. Men jag orkar inte ens bry mig om det, jag orkar inte ens fundera på varför. Det enda jag vill ha i huvudet, det är flytten, jag orkar inte tänka på särskilt mycket annat. Jag vet inte ens hur jag ska göra med mina känslor eller någonting. För jag vet inte hur jag känner längre, för något eller någon. Just nu vill jag bara ha tid med mina känslor och komma fram till något, men det är inte lätt. Så jag har en del att göra.

Nu tänkte jag gå och lägga mig. Sova på saken, det kanske hjälper?

Puss&Kram

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback