Slutkörd.

Jag är helt slut! Det är ju ansträngande att springa så som vi gjorde idag. Oj, men kul var det! Fotboll i ca. 1 och en halv timme. Vi skulle spelat basket också, men det blev inte så.
Skulle tagit Svin-influensavaccinet idag också tänkte jag, men när jag kom dit så var det slut och det kommer ev. in en ny leverans på fredag. Så jag tar det någon gång nästa vecka istället.

Fy, vilken huvudvärk jag har då. Usch, fick komma hem tidigare från Borås idag iaf. Trodde att jag skulle fått ta en buss som går 15.25. Men jag kunde ta bussen som gick 13.25 istället. Det var skönt att min coach kunde tidigare-lägga vårat möte. Satt och tjöta med Kim hela vägen hem.

Vill bara tipsa om en bra låt, kanske är den väldigt gammal, men bra är den: Linkin Park - Leave Out All The Rest. Och även denna är bra: Nickelback - Gotta Be Somebody.

Puss&Kram

Permalink Camilla tipsar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback