Today, I met Big Q.

Idag har jag varit i Borås, igen. Men det var skoj, träffade ju alla människor igen. Och fick en kul nyhet innan från Camilla (alltså, den andra Camilla som är i Borås), att vi ska ut och festa lite grann den 27 nov. Ska bli skoj, träffa Torbjörn och Magnus igen, bl.a. Ska bli skoj.

Har också träffat Big Q idag, ja, alltså med andra ord, Robin. Och inte fick man en syl i vädret, han pratade om alla sina resor han skulle göra. Det var några stycken, måste jag tillägga. Ojoj, han skulle verkligen överallt.
Inte en enda juklapp fick jag köpt heller, det var mitt mål idag, men det gick sådär. Ska ju bara köpa 5 julklappar i år, till mamma, pappa, lillasyster, farmor och farfar. Är ledsen men jag har inte råd att köpa till fler. Fan, har man en stram ekonomi eller?

På torsdag tänkte jag söka lite jobb i Kinna, eller ja, lämna ut lite CV:n. Till Systembolaget och Spelhålan bl.a. Hoppas jag har en chans där iaf efter att jag blev både system-och spelombud i somras efter sommarjobbet.
Nä, nu ska jag in och kolla på platsbanken för att dyka ner i alla jobbannonser och se om det finns något till mig.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Märta-Pärta

Bra nu fick jag reda på att jag inte ska köpa till dig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback