Är man trött eller?

Sicken helg, lång var den och trött är jag. Blev ingen update igår tyvärr, men jag åkte iväg runt 11.20 igår och kom inte hem förrän 15.30 idag. Åkte för att käka pizza med Martina, Marion, Cissi och Angelica på Örby`s pizzeria. Martina fyller ju som bekant år den 27, alltså på tisdag, så då firade vi det igår istället. Hon fck en jättefin korg med massa roliga små saker i. Och av mig och Angelica fick hon ett spel som heter Cube, som går ut på att man ska svara på en massa frågor, men man får inte svara ja, nej eller tveka, man får heller inte säga samma svar två gånger på samma kort. Varje kort hade tio frågor, om du klarade alla så fick du ett poäng. Ganska kul, speciellt när man gjorde bort sig och sa ja eller nej.

cissi, korgmcma

Efter det stack jag, Angelica och Cissi till MM för att handla godis och glass, som vi sedan åt hemma hos Cissi. Sedan satt vi i Cissis soffa och snackade en massa gamla minnen och vad vi gör om tio år och sådär. Jättemys, verkligen! Tim ringde sedan vid 20-tiden och undrade om vi ville komma och leka med honom, vilket vi ville. Vi fick även köra och hämta pizzor med hans syster och hennes kompis. Efter det åkte vi hem till Tim igen för att tjöta och leka lite, då träffade vi också Matilda och Marielle. Det var skoj, men efter ca. 4 timmar så åkte jag, Angelica och Cissi hem till Cissi igen för att sova där.

mmtim

Och självklart vaknade man mitt i natten av att man har en katt som låg på mig. Men det var mysigt, han var varm. Sedan var den en seg morgon. När jag kollade vad klockan var så var den 8 på morgonen. Men Angelicas var 9 och vi kunde inte fatta varför det var så. Men till slut kom vi ju på att man ska ställa tillbaka klockan en timme denna helgen. Och det hade min mobil tydligen gjort utan att jag hade vetat om det. Så blev det en frukost bestående av mackor och vatten. Sedan in i Cissis vardagsrum för att mysa ner oss i soffan igen och sitta och tjöta i några timmar. Till slut så åkte jag och Angelica hem, men hon var tvungen att handla först, så vi åkte till MM. Där fick jag sms från Tim som undrade om vi fortfarande va hemma hos Cissi. Men ja, vi var ju påväg hem så det var lite synd.
Och nu är jag hemma och är gör-trött! Ska nog titta på en Indiana Jones-film snart tänkte jag.
Btw, det fick bli miniatyrbilder från gårdagen, bara att klicka på dom för större bild.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Märta-Pärta

Tack så mycket för presenten! Det var ett jätteroligt spel, hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback