Bildbehandling.

Jag har börjat älska att fixa med bilder igen. Att sitta i timtal och bara fixa med färger, ljus, lägga på ramar och samtidigt hämta inspiration från musik samtidigt. Kan det vara så att jag har hittat mitt kall?

Smakprov på vad jag har gjort, mkt är dock gammalt:
meifkcreepyheartme1whoknows

Nå, va sägs? Är rättså nöjd med dessa bilderna ändå, vissa var det mer jobb med än andra. Har hur mkt bilder som helst som jag har gjort, vet bara inte var jag ska göra av alla.. Det får bli ett senare problem, nu ska nog gå och sussa så att jag är pigg imorgon!

Sov gott och god natt!
Puss&Kram

Permalink Bilder Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Good work! Duktig ät du minsann =)



Kramar Nicole


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback