Buss-dag.

Ojoj, sicken lång dag. Upp vid 07.40 imorse för att ta bussen kl. 8.50 in till Kinna, för sedan gå där och dega i två timmar innan bussen upp till Borås går. Fast under de där två timmarna så pratade jag med Cissi i en timma ungefär också. Riktigt skoj! Sedan så kom Elin och så hoppade vi på bussen upp till Borås, 11.36, för att tillbringa härliga tre timmar på Borås Folkuniversitet. Där fick vi träffa Camilla nr 2 igen och även Torbjörn som kom och hälsade på. Fick träffa min coach med, Anna-Sara heter hon, hon har vi i Friskvård. Vi fick träffa den nya gruppen med, vilket jag tyckte va kul. Men dom sa inte så mkt, så det va la lite smått tråkigt. Innan vi började sprang jag och Elin in på HM och även ICA och köpte godis. Köpte då Chok-o-licious Crisp`it, var ju tvungen att smaka, den var helt okej, men tycker bättre om Pigall, om jag ska välja med crisp i.

Sedan var det snabba ryck till bussen för att hinna med 15.50 bussen från Borås, för att hoppa på nästa buss i Kinna 16.35, för att byta ännu en gång i Örby till min buss, 16.40. Sprang in i Älekulla Livs med för att få mina lönespecifikationer så att jag kan ansöka om bostadsbidrag.
Ja, det var väl min dag. Så kortfattat kan man säga att jag har tillbringat mestadelen av min dag på bussen. En buss-dag helt enkelt, och fler kommer det förmodligen att bli!
Jösses, helt slut. Nu ska jag in i duschen och sedan ringa till två människor. Sedan sova, eller kolla film!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camillamon

Men jag är väl ändå Camilla nr 1 :P hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback