Emil, Issa, Angelica, Anna-Sara, Teresia och mer folk.

Idag träffade jag Emil i Kinna. Det var skoj, vi stog och tjötade jättelänge. Han skulle iväg och gymma och sedan jobba, eller ja, ha sin APU. Sedan så åkte jag till skolan för jag tänkte att jag skulle plugga lite, men jag orkade inte. Så då träffade jag Issa, Teresia och nga mer, som Issa känner, förlåt men jag vet inte vad ni heter. Men trevliga är ni iaf. :)
Sedan så träffade jag Angelica och Anna-Sara och fikade på skolan. Sedan var det dags för lektion, lika tråkig som vanligt. -.-
Sedan så träffade jag de igen efter lektionen, Angelica och Anna-Sara alltså, dom var på MM. Vi åkte till Örbys pizzeria och käkade pommes! Jättegott var det, det var ett tag sedan man åt det. Och när vi satt där och åt pommes så kom Linus, Glenn och Glenns nya tjej, sen så va det massa andra folk som dom kände. Den enda som hälsade på mig var Linus. Men, men.
Sedan så tog jag kvart över fem bussen hem. Fast medans jag väntade på bussen så ringde jag till Tim för att tjöta lite. Han höll på att köra sin syster ngnstans. Trevligt var det att prata med honom iaf. :)

Jag har inte så mkt o skriva, sry. :P
Tack för tipset Nicole! :)

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback