Förvånad.

Jag blir verkligen lika förvånad varje gång som någon hittar min blogg. Men det är också lika kul varje gång! Nu var det Frida, Tims syster som hittade mig. Man blir bara glad av att folk hittar en och läser ens blogg, eller ja, jag blir iaf. :)

Nä, nu är det dags för Våra Bästa År, haha, inte lätt när man har fastnat i en dålig serie, för då fortsätter man verkligen kolla för att man är helt fast! Och denna serien är väl inte den bästa, måste jag påstå. Men ändå så skoj att titta på, men det slår ju inte Grey`s Anatomy eller DHW på långa vägar!

Vet ni vad? Om exakt 4 månader blir jag 21. Shit, vad tiden går fort alltså, man hänger inte med längre.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback