Fotboll och facebook.

Sådär, då var matchen slut och den slutade 1-0 till vårat underbara IFK Göteborg. Sjukt bra, bara en poäng efter AIK nu. Guldet är snart hemma i Göteborg, precis som det ska vara! I både Allsvenskan och Svenska Cupen, good shit!
Oj, nu fick jag ett mail. Måste kolla, vänta lite.. Jaha, från Facebook, Angelica har kommenterat mitt foto, det får jag gå in o titta sen!

Idag har jag köpt nya jeans, lite baggy och ett sånt där snöre där nere så att det blir som en mudd och dom är dundersköna! Emil fick agera smakråd, vilket han gjorde fruktansvärt bra!
Oj, nu fick jag ett till mail, måste kolla igen, nyfiken som jag är.. Facebook igen, fast nu hade Marie kommenterat en bild, spännande! Får jag kolla två saker sen, skoj!

Jag tror jag håller på att bli sjuk också, huvudvärk och känner mig febrig, kanske ska stanna hemma imorn. Känns bäst, dom säger ju att man ska vara hemma om man är sjuk. Kanske är bäst? Jaja, det märker vi imorgon. Skulle iofs behöva ringa en massa också, tandläkaren, ungdomsmottagningen, till den nuvarande hyresgästen i min lägenhet och Marks Bostad och fråga lite grejer. Hinner ju aldrig, eller så glömmer jag av det.
Och Nicole, nu är jag fruktansvärt nyfiken på vad bebisen ska få för namn! Will you tell me? 

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Frida

Mmm, nu blev du förvånad va, men som sagt "den som letar den finner" hehe

Postat av: Nicole

Maybelline heter hon. Och nu har förresten Madde lagt upp bild på henne i bloggen med =)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback