Höstlov.

Haha, jag som trodde att mitt sista lov skulle vara påsklovet under sista året på gymnasiet, men så fel jag hade. Jag har lov nu med, höstlov. Eller ja, lov och lov.
Mitt "lov" ser ut såhär:

Måndag: Ledig, skönt som jag vet inte vad.
Tisdag: Borås Folkuniversitet och coachmöte.
Onsdag: Ledig, skönt som bara den.
Torsdag: Borås Folkuniversitet coh upp till Skövde en sväng med Cissi.
Fredag: Åka hem från Cissi och ta det lugnt om inget annat planeras.
Lördag: Ta det lugnt om inget annat händer.
Söndag: Ta det lugnt om inget annat händer.

Jag vet inte, men idag är jag ganska glad, men jag förstår inte varför, kanske är det för att jag fick en skön sovmorgon eller att jag lyssnar på skön musik. Eller så kanske det är något annat. Men jag kan ana vad det är som gör mig glad.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback