Madde ska få bebis!

Madde ska få bebis, Madde ska få bebis! Eller så, kanske hon redan har fått bebisen nu, jag har ingen aning för jag har inte hört eller sett ngt än. Ååh! Jag är så glad för hennes skull och jag är så nyfiken på om det är en liten pojke eller en liten flicka. Jag hoppas verkligen hon uppdaterar ngt snart, blogg eller facebook, så att man får veta!

Var på Gekås innan, men jag köpte faktiskt ingenting, hör och häpna! Det var jättemkt folk där, så det var jättejobbigt att gå där och trängas. Så det blev bara in en snabbis och sen ut igen.

Haha, ibland är jag bara efter så det skriker om det. Haha! Har använt min cam idag, för första gången på riktigt. Och ja, det var ju en upplevelse det med. Kvalitèten var väl inte den absolut bästa, man fan det funkade ju. Upptäckte att jag t.o.m. har mikrofon ju! Haha, jag tyckte det va as-coolt! Pratade med Tim via camen innan, det var fan as-kul ju. Haha, ja, lite roar småbarn, som man brukar säga. ;)

 tim


Puss&Kram

 

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Frida

Snygg bild på min bror:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback