Tankar i Kinna.

Just nu är jag Kinna-bo. Mellan fre-mån. Ska passa en lägenhet medans en är iväg och jobbar i Norge. Så nu sitter jag här i lägenheten. Det är helt tyst, men jag får väl vänja mig vid det. När jag själv kommer flytta sen, så kommer det ju vara tyst. Vad annorlunda det kommer bli, att inte ha sin mamma eller pappa som tjatar på en eller att ha en lillasyster som kommer in och stör en och frågar vad man gör. Men jag kommer sakna det, alltihop verkligen. Men det är en tag kvar tills dess. Mitt enda sällskap just nu är en katt, men han är inte speciellt social.

heart

Alla min tankar bara flyger omkring. Jag vet inte riktigt längre, igen. Jag har inte riktigt kunnat tänka på ett tag. Liksom få mina tankar att vandra. Få ut dom ur mitt huvud, för där vill jag inte ha dom längre. Kanske borde jag göra någonting. Eller.. Jag vet inte.. Men jag saknar en människa, en människa som betyder en del. Det gör ont också, väldigt ont, men det finns inget jag kan göra åt det. Bara vänta. Ibland vet jag inte ens om jag orkar vänta. Jag saknar en trygghet som jag inte har längre. En såndär närhet, som man bara kan få med en person. Jag är rädd för att jag saknar den närheten med någon, att ha någon. Att känna sig.. Ni vet, sådär lycklig, glad. Att inget eller ingen kan förändra din inställning till världen, till någonting.. Att bara kunna få vara med den personen, att vara den man är. Jag saknar det, väldigt mycket. Jag är rädd för att inte kunna öppna mig igen och kunna ta in någon. Att stänga av och inte visa något, för jag vågar inte. Jag är rädd att visa mig sårbar igen och det skrämmer mig. Det skrämmer verkligen skiten ur mig.

Puss&Kram

 

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback