Fotboll

Var faktiskt på min första TÄFF-fotbollsmatch idag, mkt spännade. Matchen slutade dock 3-3, men 1 poäng är inte så dåligt heller. TÄFF mötte Högvads BK på hemmaplan. TÄFF i vita kläder och Högvads BK i blå/gula kläder.

TÄFF

Ja, vad har hänt mer? Inte så mkt egentligen, eller jo förresten, jag har faktiskt fått en brödrost idag, som jag kan ha när jag flyttar hemifrån, så det är jag riktigt glad över. Jag lägntar efter att ha något eget. IFK Göteborg vann över Hammarby idag också med härliga 2-0, så nu leder dom serien, dock har dom en match mer spelad än AIK, men får hoppas att AIK förlorar sin match, så är man nöjd sen.

Slår just nu en liten pling till Cissi för tjöta lite.


Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback