Hostar halsen av mig.

Sitter och hostar halsen av mig. Det river riktigt jobbigt i halsen också. Hrmph! Jag vill inte bli sjuk, jag har inte tid med det, som Tim satt och sa för en vecka sedan när man träffade honom i Kinna.

Sugen på popcorn är jag med, tack vare Tias, bara för att han skulle poppa det. Dumma honom! Just det, jag packade ju lådor i lördags, det blev tre lådor fulla med glas och allt det där. Och ändå så har jag tre stycken tallrikar till att packa ner och lite annat. Och om jag är hemma imorn, tänkte jag rensa ur mitt skåp på böcker som jag kanske kan skänka bort eller sälja. Helst sälja, för då kanske man får in lite pengar, men det är ju inte så mkt folk som vill köpa böcker. Men det skulle vara skönt att bli av med det mesta iaf, innan flytten.


If love exists, I will fall. I will wait for this moment, when our lips collide and almost stop the earth. (Aiden - Moment) Riktigt bra låt, tycker jag iaf. Kan iofs slänga upp videon:



Nå, tyckte ni? (Ja, min musiksmak är lite wierd.)

Puss&Kram

 

Permalink Camilla tipsar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback