Ja-tackande

Sådär, man har tackat ja till lägenheten och känner sig helt enkelt lite nöjd med sig själv. Vill att det ska bli tisdag nu så att jag får reda på om jag fått den eller inte. Var nere hos farmor och farfar en liten stund och uppdaterade dom på det senaste, och då blev det en del. Berättade om lägenheten, att jag hade varit på visningen och att lägenheten kändes jävligt bra. Farmor trodde verkligen att jag skulle få den och till och med farfar var entusiastisk om allt med att jag ska flytta, lite scary, har aldrig sett farfar sådan innan. Haha, där fick man se ngt nytt med andra ord.

När jag vaknade imorse hade jag till och med en plan i huvudet om hur lägenheten kan se ut. Då blir jag helt uppspelt och verkligen hoppas att jag får den och att den personen som ligger före mig i kön inte tar den. Så allt hänger på denna enkla, lilla människa, ingen aning om vem det är. Men fick iaf reda på igår att det bara är jag som har varit och tittat på lägenheten, och det är ju positivt iaf. Då kanske dom andra inte är intresserade? Iih! Nu hoppas jag riktigt mkt här!!

Funderar på om man ska poppa lite popcorn eller ngt, är lite sugen på ngt gott. Men kan inte sätta fingret på vad det är bara.. Ngt förslag på ngt gott man kan äta?

popcorn

Nä, nu funderar jag på att prata med Krille på msn, en kille från Skellefteå, har inte pratat med han på ett tag. Sen så hade det varit kul att prata med Tias eller Viktor med, men dom är inte inloggade.. Lite tråkigt! Nä, nu får jag väl dra mig en stund, who knows? Jag kanske skriver lite till sen?

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback