Lägenhet & Jobbsökande

Med musik strömmande ur högtalarna och ett jätteleende på läpparna, så vill jag bara säga att jag fick lägenheten på Lärkgatan! Så nu flyttar jag den 1 januari och ska äntligen få ha något helt eget, bara klara mig själv! Shit, vad det ska bli skönt!

På fredag ska jag in och lämna en ansökan på Netto med, så jag hoppas att jag kan få åtminstonde några timmar där iaf. Sen så ska jag ju skriva på kontraktet till lägenheten på fredag med. Sen, då jävlar, är den bara min! Hoppas att jag ska träffa Emil på fredag med, kanske ta en liten fika
eller något och tjöta av oss lite. Sen så blir det nog 1-bussen hem, för jag måste in på Älekulla Livs med, ska få tider som jag ska jobba sista veckan i oktober. Money, money, ya know?!

Nä, nu ska jag gå och ta mig en av alla dessa Toberone vi har hemma.

toblerone


Okej, inte en sån här stor, utan en lite mindre..


Puss&Kram

 

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole Sanzetth

Grattis! =D Jätteglad för dig skull, stumpan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback