Praktik

Just nu sitter man på praktikplatsen, men det finns inget att göra. Men det gör inget, för jag sluta om ca. en kvart. Idag blev det att man fick sitta och göra julkortet som dom ska skicka ut till jul. Dock har jag inte fått ngn feedback på om de är nöjda med den eller inte, men såhär ser det iaf ut:

julkort


Nå, va sägs? Är inte helt nöjd, går att göra den mkt bättre. Men jag älskar den lilla tomten, den kände jag att den bara måste få vara med! Tycker den är så söt! Huset på bilden är byggt av företaget som jag har praktik på förresten, Mjöbäcks Villan.


Puss&Kram

 

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Märta-Pärta

Jag måste säga att du har gjort din blogg riktigt snygg ;)

Postat av: Märta-Pärta

Ops glömde skriva att julkortet är jättegulligt :)

Postat av: Nicole Sanzetth

Jättesött kort =) Duktig du är.

Puss o Kram :-*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback